Bijna zover! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Floortje Geven - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Floortje Geven - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Floortje

Blijf op de hoogte en volg Floortje

27 Januari 2011 | Nederland, Weert

Het is bijna zover, nog twee dagen! Tassen zijn gepakt, mp3 is geladen met echt dé meest hippe muziek, ons afstudeerproject hebben we afgerond met een GOED (!!), mijn minor komt zéker weten hopelijk ook nog deze week af .. ja, we liggen helemaal op schema ..

Zaterdag vliegen we om 16.20 vanaf Düsseldorf naar Banjul en zullen we ergens midden in de nacht aankomen. En zondag, dan ontwaken we in de stralende zon :).

De blogs zullen telkens in het Nederlands en Engels worden geschreven zodat Amerika ook mee kan lezen ;).

Mijn huidige telefoonnummer heb ik tot zondag, daarna krijgen we een nieuwe kaart. Het nummer komt nog.

Foto's post ik denk ik op een andere site, want deze is niet zo handig. Maar dat laat ik ook nog weten.

Bedankt voor alle succeswensingen en tot volgende week!!

  • 27 Januari 2011 - 10:23

    Anna K:

    leuk, he....ik voel de spanning onderhand zelf......
    ik wens jou een fantastische reis, en de meest "spannende" ervaringen....ik heb er alle vertrouwen in...
    heel veel liefs, en tot in de nieuwe wereld!

  • 27 Januari 2011 - 11:24

    Ingrid :

    Hé Floortje,

    het schiet nu echt op. Gepakt en gezakt staan je spulletjes klaar. Jij bent er echt helemaal klaar voor. Ik wens je een hele goede reis toe en heel veel plezier.

    liefs, Ingrid

  • 27 Januari 2011 - 15:35

    Nina:

    Hey Floortje!

    Nogmaals heel veel succes en plezier in Gambia. Hopelijk kun je op deze manier de opleiding met een voldaan gevoel afronden! Geniet ervan :D

  • 28 Januari 2011 - 11:29

    Papa En Mama:

    lieve floortje,
    voor ons is het net zo spannend! ;-)
    je zult zulke mooie ervaringen opdoen, iets wat velen van ons nooit zullen meemaken.
    blijf jezelf (van overtuigd), maak wijze beslissingen (van overtuigd), geniet van Gambia en van de mensen (van overtuigd).
    liefs, papa en mama xxxxxx

  • 28 Januari 2011 - 11:38

    José Van Tante Sjaan:

    Hallo Floortje,

    Ik hoorde van Ingrid dat je morgen vertrekt naar Gambia.
    Wat een avontuur zeg.
    Ik ben heel benieuwd naar je ervaring en wens je een hele interessante tijd daar.

    Eindelijk is het dan zover....je hebt er waarschijnlijk lang naar toegewerkt dus.....een fijne uitzwaai dag morgen en ik wens je een rustige vlucht .

    Heel veel liefs en maak er iets van...en vooral genieten....doei

    José van Tante Sjaantje en een pootje van Spiky

  • 28 Januari 2011 - 12:04

    Miranda:

    He Floor, ik wil je nog even heeeeeel veeeeel sucses wensen, maak er een supertijd van, geen heimwee krijgen, en laat af en toe iets van je horen!
    Ik denk echt heel vaak aan je, en vind het bijna net zo spannnend als jij.
    heel veel groetjes, wij blijven wel hier in dit koude kikkerlandje.
    gr. van een (oude )collega xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxMiranda

  • 28 Januari 2011 - 13:34

    Laura:

    heeeey lieverd, heeel veel plezier! Ik lees je reisverslag zeker nog op tijd om te kijken wat je allemaal meemaakt en doet ;)
    XX

  • 29 Januari 2011 - 17:13

    Hoi Floortje:

    heel veel suc6 en veel plezier daar in het verre weg.
    geniet ervan.
    tot horens.

    grtjs marijke(wb)

  • 29 Januari 2011 - 17:57

    Marie:

    Ooowh, wisten jullie weer de spanning erin te houden! Booh! haha maar goed, hoop dat jullie goed aankomen en dan horen we vanzelf wel hoe het zal lopen!!
    Good Luck Big Sis!!
    Liefs xx

  • 29 Januari 2011 - 19:27

    Paps:

    He meis,
    eindelijk op weg! De uitdaging is daar.
    Succes en véél plezier.

    Doei.

    ps: de foto's van Düsseldorf staan op de server.

  • 30 Januari 2011 - 08:36

    Mama:

    het is 30 januari 02.30 en de meiden zijn veilig aangekomen in Banjul.
    Ze hadden eerst bijna het vliegtuig gemist in Düsseldorf (ze zaten bij de verkeerde gate...niet hun schuld trouwens!). Later zijn ze via Barcelona in een "gammel" oud vliegtuig (kleine tegenvaller ;-) ) veilig geland in Banjul.
    Het Afrikaanse leven gaat beginnen :-).
    Wij blijven je volgen in dit koude kikkerlandje. liefs, papa en mama

  • 30 Januari 2011 - 13:08

    Tante Sjaantje:

    Hallo lieve Floortje,

    Wat een wereldreizigster ben jij zeg...!!!
    Ik volg je site via José dan blijf ik toch op de hoogte.
    Ik wens je heel veel succes en geniet van de tijd die komen gaat.

    Heel veel liefs,

    Tante Sjaantje

  • 30 Januari 2011 - 18:38

    Oma:

    Hoi Floortje.

    Na een spannend begin , midden in de nacht in Afrika aangekomen. Wauw!!!
    Vandaag zeker genoten van het mooie weer (35 gr?) en veel indrukken opgedaan. Een heel andere wereld denk ik.
    Maar morgen begint het. Het serieuze werk. Ben zeer benieuwd.
    Ik wens je dan ook heel veel sterkte en plezier !!
    Ook Marsha en Tasmara !
    Tot de volgende keer.

    Heel veel liefs oma x :)

  • 10 Februari 2011 - 15:18

    Annie En Trudo Geven:

    Hallo Floortje,Wij hebben ook de site gekregen om je op je buitenlandse stage te volgen.We vinden dat je wel lef hebt om daarginds in je eentje(althans zonder je ouders en liefhebbende zus)te gaan werken.Doe je best we duimen voor je maar voor jezelf :doe je best en geniet ervan.
    Annie en Trudo

Verslag uit: Nederland, Weert

Kubuneh, Gambia

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

Senegal!

29 Mei 2011

Vaccineren

22 Mei 2011

Islands & malaria

01 Mei 2011

Koninginnedag

17 April 2011

Pannenkoeken!
Floortje

Actief sinds 18 Nov. 2010
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 40710

Voorgaande reizen:

29 Januari 2011 - 29 Juni 2011

Kubuneh, Gambia

Landen bezocht: